Friday, January 14, 2011

edb

foto af DKSTKHLM!

Postkortet var helt nusset og fyldt med småsten, der havde lavet huller i det, når bilerne var kørt over det. Det lå midt på gaden. Jeg samlede det op, for jeg tænkte, at det nok var til en på gaden. Det var det ikke.

Det var til en dame i den anden ende af byen. Damen gik til EDB. Hun var nybegynder. Og nu var hun bange for, at hun ikke passede ind på det hold, som hun var startet på. Og hun ville vist ikke skifte til et andet hold. Men hun vár god nok til at gå på holdet. Også selvom hun var nybegynder. Det skrev hendes EDB-lærer til hende. "Kærlig hilsen din EDB-lærer. PS: Jeg skulle hilse fra Vibeke".

Så meget kærlighed og medmenneskelighed på en helt almindelig fugtig torsdag formiddag!

Jeg puttede det i postkassen. Måske skulle jeg ha puttet det i en kuvert først, og forklaret at jeg havde fundet det? Jeg puttede det bare i postkassen, som det var.

Åh, jeg håber det når frem i tide!!

Så ville der være én ting der var lykkedes for mig i dag.

Timer brugt på nettet : 4-6 (timer brugt på projekt: 0)
(dog: timer brugt på fb: 0, timer brugt på blog: mange - yeah!)

Antal tegninger tegnet: 0

Antal smil afsendt mod fremmede: 1 lille halvhjertet et.

Det bliver bedre i morgen.


The card was all scruffy and with lots of pebbles, which had made little holes, from when cars had been driving over it. I picked it up, cause I figured that it probably was sent to a person living in this street. It wasn't.

It was addressed to a lady living at the other end of town. The lady had been taking an evening course in edb(computer skills). She was a beginner. And now she was afraid, that she didn't fit in.



I guess she started on a course for slightly skilled computer users or something. And she didn't want to change course. But she DID fit in - she was good enough. Even though she was a beginner. That was what her teacher wrote to her. "With love from Your EDB-teacher. PS: Vibeke says hello".


So much love and compassion on a rainy thursday.

I took the card and put in the mailbox. 

I hope with all my heart that it will reach the lady in time!

Then at least one thing would have turned out right today.

Hours spend on the internet: 4-6(hours spend on project: 0)
(still, hours spend on facebook: 0, hours spend on blog: a lot! yeah!)

Drawings: 0

Smile towards perfect strangers: 0

Everything will be better tomorrow.

4 comments:

  1. elsker historien! :) tak fordi du følger min blog!!

    ReplyDelete
  2. Tak, og selv tak!

    Og det er faktisk en rigtig historie - hvem vidste at edb-lærer var så super søde :)

    ReplyDelete
  3. I have been packing and dancing around to this tune all afternoon, thanks!

    ReplyDelete
  4. Dear Writer.
    Good to hear - I just discovered him - it's great!!
    :)

    ReplyDelete

we love comments!