Thursday, January 20, 2011

Street Hearts #1

Knippelsbro

Indre By

Jeg har hjerter på hovedet, hjerter på hånden, og et hjerte i kroppen. Jeg har øjnene indstillet på hjerter, når jeg går og cykler rundt i byen(på en cykeltur kommer jeg til at trippe helt over, hvor mange hjerter der hænger der på cykelstien ved siden af mig i halvanden meters højde. Det er en helt andet historie, men er det ikke langt ude? Alle de hjerter der cykler rundt i byen. Hver dag!).

Jeg er vild med hjertet som symbol. Det er så fuld af potentiel kærlighed, skrøbelighed, styrke og sorg. Så utrolig mange fine kontraster støbt ind i én uendelig streg.

Når jeg kigger efter hjerter, og når jeg synes, jeg skal bruge det navn Street Hearts til mit indlæg, så kan Hjerte #1 ikke være andet logoet for Streetheart.dk. En super cool blog, der hver dag poster billeder af al den gadekunst, der er til at støve op i København - tjek den ud!

I have hearts on my mind, hearts on my hand and a heart inside my body. I have my eyes set on spotting hearts, when I walk and drive my bike around town(when biking yesterday I was tripping on how many hearts were hanging on the bike lane next to me about 1 1/2 meter over ground. It's another story, men but ain't it far out? All those hearts biking around town. Every day!).

I love the symbol of the heart. It's contains so much potential love, fragility, power and grief. Så many wonderful contrast in one infinite line.

When looking for hearts, and when using the name "Street Hearts" for my post, Heart #1 Has to be the loge of streetheart.dk, which is seen all over town . A super cool blog on street art i Copenhagen - check it out!

1 comment:

we love comments!