Monday, February 7, 2011

more colors please!

forgotten outside a kindergarden in nansensgade





I don't know about you, but my february has so far been all too grey and not very charming. Not much to write about really.


That is why, I was so happy, when, yesterday, I saw this little piece of perfection. A pure concentration of colors, joy and creativity. I love it! And it kept me warm for a while.


How do you guys get through february and all the endlessly grey days with out going nuts or fleeing to thailand??

2 comments:

  1. faktisk er jeg lidt af en sucker for vinter, i mindre grad gråvejr, men det er stadig rart, fordi det ikke er så påtrængede og evigglad som sommer er!

    Jeg må dog indrømme, at jeg blev lidt glad da jeg så de første vintergækker i søndags og syntes at der lugtede af forår...

    Nå men, så mit trick er nok bare at huske på alle de events, fester, københavnerfestivaler, etc. som man så gerne vil til - det hele! -, men aldrig når og derfor har evigt dårlig samvittighed heeele sommeren :)

    ReplyDelete
  2. POP TART - det er så Rigtigt!! Sommeren er alt for meget dårlig samvittighed og følelse af at man begår glip lige meget hvad man gør.

    Og i går så jeg også mine første erantis, så det hele bliver lysere og bedre, pyhy!

    :)

    ReplyDelete

we love comments!