Wednesday, April 20, 2011

F O R Å R ! !

I forgårs så jeg årets første brumbasse - ja, jeg nærmest fik den smidt i hovedet - det var vidUNDERligt!

Det var en Stor basse - og den var meget mørk, og fin og fluffy. Og det bedste af det hele var, at det for mig er det mest tip top sikre tegn på, at NU er foråret kommet for at blive. Det er en stor ting - hvert år.

Jeg troede, at brumbassen var et symboldsk tegn på højde med andre pejlemærker som solen, de første efterårsblade, eller den første nyfaldende sne. Men det var det ikke. Det viste sig at hverken veninde M eller veninde I tolkede noget som helst ind i bassen - for I's vedkommende, nærmest tværtimod.

Hvilket skubbede mig i retning af verdens mest banale erkendelse(i Retning af . jeg er der ikke helt endnu) - vi er alle forskellige - taDAAH!  Mere om den senere....

Hvad er dit stensikre tegn på at foråret er i hus?



No comments:

Post a Comment

we love comments!