Sunday, February 27, 2011

Random pics & what I should have done but never did




 
Kgs nytorv + Gothersgade


I should have
  • worked on my school project
  • cleaned the apartment
  • worked on my school project 
  • done laundry
  • worked on my school project 
  • exercised
  • worked on my school project

but never the less I actually did

  • take some pictures on my way home, without having toddler hanging v. insecure on bike while I was photographing (thanks to a visit from granny)
  • talk about important things with dear friends and loved ones
  • hug and kiss on and laugh with and at my little favorite person in the world
  • have a delicious dinner at my favorite restaurant
  • go to an amazing concert
  • ...at, might I add, the most Incredible venue Ever! DR's Koncerthus. It is an amazing place!! Unfortunately I only had m old Nokia phone, so no pictures really, but next time I will bring my real camera. God - so much quality at One place - it was pure pleasure!
I hope for you guys, and for me - that we will all be enjoying the best week of great weeks in this upcoming week - yeah!

3 comments:

  1. Lyder som en god weekend! Var det Agnes Obel? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg synes om hende. Tror jeg godt kan li hendes musik, men der er noget ved den måde, hun taler på, som irriterer mig. Lidt ligesom Pilou Asbæk - men der har jeg vist de fleste kvinder imod mig :-)

    ReplyDelete
  2. Ja, det var Agnes Obel. Jeg elsker hendes musik, men der er helt klart noget meget irriterende lille-pige over hendes måde at snakke og fnise. Jeg havde indre dialog under koncerten, hvor den ene stemme synes hun var lidt pinlig, og den anden gerne ville forsvare hende, fordi jeg faktisk bare gerne ville have at hun var mega cool. Jeg blev enig med mig selv om, at hun højst sansynligt altid har været en lidt nørdte musikpige, som pludselig har udsolgte koncerter i flere dage i træk - hvordan håndterer man også det? Så du det også? Det var virkelig fint synes jeg. Selvom jeg faktisk faldt i søvn...

    Haha, Pilou - jeg har vist aldrig hæftet mig ved hvordan han taler- jeg synes bare han er lidt funny looking.

    Men hvis du skal se noget FANTASTISK, så skynd dig ind og se Hvid Magi med Sort Samvittighed. Det er en Vidunderlig forestilling!!

    ReplyDelete
  3. Sejt! Jeg er stor Anne Linnet-fan, så jeg vil rigtig gerne se den!

    ReplyDelete

we love comments!